هیوا گیم

تیم بازی سازی هیوا گیم

هیوا گیم

تیم بازی سازی هیوا گیم

یک تیم بازی سازی با مدیریت makan parsi است که هیوا نام گذازی شده به معنای امید و آرزو ، فعالیت ها در حوضه بازی سازی انرویدی و کامپیوتر است و ...

لوگو های تیم بازی سازی - (Style: Dark - Epic) سری اول

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۶ ب.ظ

سلام. توی این ارسال نمونه ای از کاری های خودم مرتبت با لوگو سازی رو قرار دادم، می تونین همین کارها یا سفارشات دیگتون رو
در نظرات بگید تا انجام بهشون رسیدگی بشه، این سفارش می تونه، اسم تیم بازی سازیتون، اسم خود بازی، لوگوی بازی، اسم سازندگان یا

طراحی یک لوگو برای گروهتون و .... باشه.


سبک کارها حماسی، تاریک (Style: Dark - Epic)


(Style: Dark - Epic)


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.......... Next Work  ,Coming Soon

.

.

.




نظرات  (۱)

  • ایلیا شایسته
  • سلام بعد از 2 ماه یک وبلاگ برنامه نویسی پیدا کردم که بروز باشه . من هم یک برنامه نویس ام . امیدوارم سایتت همیشه بروز باشه . به وبلاگ من هم بیا اگه دوست داشتی.
    پاسخ:
    سلام. برنامه نویسی کار کردم، اما وبلاگم برنامه نویسی نیست، --- خودمم بعد از مدتی برگشتم خودمم امیدوارم از این به بعد همیشه به روز نگه دارم سایت رو، به هر حال زندگی قابل پیش بینی نیست، به وبلاگ شما هم سر میزنم ممنون سر زدی.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی