هیوا گیم

تیم بازی سازی هیوا گیم

هیوا گیم

تیم بازی سازی هیوا گیم

یک تیم بازی سازی با مدیریت makan parsi است که هیوا نام گذازی شده به معنای امید و آرزو ، فعالیت ها در حوضه بازی سازی انرویدی و کامپیوتر است و ...

انیمیشن کوتاه و ساده Sword Art Online

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ
تصمیم دارم شروع کنم به بازبینی انیمه هنر شمشیر زنی تا شاید بتونم با تکنیک های فتوشاپ اسپرایت های خوبی بیرون بکشم در هفته آینده این کار رو شروع می کنم یه مقدار بایم برم تو نخ آموزش های حرفه ای تر و مهارت هایی چون Digital Painting ، matte painting

یه کار معمولی و ساده در گذشته داشتم که تکمیلشم نکردم شاید تکمیلشم کنم چون اون زمان چندنفری ازم خواسته بودن که تکمیلش کنم حالا درگیر چیزهای دیگه شدم و فراموشش کرده بودم پس منتظر تکمیل کردن این انیمیشن کوتاه هم باشین

انیمیشن هنر شمشیر زنی آنلاین




اگه در اسپرات سازی موفق بشم بدون شک انیمیشن و کیفیت بهتری خواهیم داشت و در بازی هم همینطور خواهد بود فعلاً دلم میخواد پروژه بازی سازی این انیمیشن هم شروع کنم اینم یه پیش پرده از داستان بازی در نظر بگیرید!




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی