هیوا گیم

تیم بازی سازی هیوا گیم

هیوا گیم

تیم بازی سازی هیوا گیم

یک تیم بازی سازی با مدیریت makan parsi است که هیوا نام گذازی شده به معنای امید و آرزو ، فعالیت ها در حوضه بازی سازی انرویدی و کامپیوتر است و ...

اسکرین شات جدید + خبر Technology of War

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

سلام.


قرار بود امرزو نخسه تریلر بازی قرار بگیره اما به دلیل داشتن باگ های زیاد موندم تا باگ ها رو رفع کنم و بعدش بازی رو انتشار بدم، چند اسکرین شات جدید که آخرین تغییرات بازی است و در همین چند ساعت پیش به بازی اضافه شده در این پست قرار گرفته منتظر نظرات و پیشنهادات هستیم.



تصویر از محیط بازی - 1


تکنولوژی جنگ

+
+
+

تصویر از محیط بازی - 2


Technology of War




نظرات  (۵)

اجب اسکرین شاتی ، قدرتهای جالبی داره مثل بازی ها با قدرت های جادویی می مونه
پاسخ:
سلام.
ممنون از تعریفتون ، این نوع گرافیک ها رو قصد دارم در بازی های شمشیری به کار ببرم برای همین زیادروی این بازی
به ازشون استفاده نمی کنم.

اگه خدا بخواد و منم تنبیلی نکنم (خخخخخ ^_^) این نخسه رو سریعتر تموم میکنم و در نخسه دوم مراحل اکشن تر مثل ماشین
و قدرت های خاص هم خواهیم داشت.
سلام دادش،
منتظر هستیم بازی حداقل تصاویرش جالبه گرافیک منحصربه فردی داره
پاسخ:
علیک سلام. درسته میشه از اینم منحصر به فرد تر بشه اما فعلاً بازی کارهای دیگه ای داره
که اونا باید تکمیل بشن در ضمن قرار نخسه گوشی و انروید بازی منتشر بشه برای کم حجم شدنش زیاد هم نمیشه شلوغش کرد.
ممنون از نظرتون بازم منظر نظرات شما هستیم

داداش این اسکرین شات از مرحله شب بازی رو که تو تلگرام اعلام کردی رو زودتر بزار
پاسخ:
سلام. به زودی قرار می دم دوست عزیز ...
  • کوروش گیمر
  • یه سوال این بازی قراره پولی باشه ؟
    پاسخ:
    سلام. اولین بازی قراره رایگان باشه بازی های دیگه ای هم رایگان در آینده قرار می دیم
    من که با این نور پردازیش حال می کنم تا ببینیم گیم پلی چطوره ...
    پاسخ:
    سلام. ممنون گیم پلی هم تا جای ممکن روش کار می کنم تا خوب در بیاد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی